A.0 Activitati de management al proiectului:
- 0.1. Activitati de implementare si monitorizare a activitatilor proiectului;
- 0.2. Activitati de informare si publicitate;
- 0.3. Activitati de audit;
- 0.4. Activitati de achizitii
A.1 Elaborarea metodologiei si a procedurilor de asigurare a calitatii, inclusiv managementul programului de formare continua pentru personalul didactic
- 1.1 Definire preliminara a metodologiei si procedurile de asigurare a calitatii managementului programului de formare care se va dezvolta in proiect;
- 1.2 Stabilire instrumente de monitorizare continua a calitatii programului de formare, precum si de evaluare ex-post a calitatii formarii furnizate.
A.2 Identificarea nevoilor de formare continua ale cadrelor didactice din grupul tinta in domeniile de studiu propuse prin proiect
- 2.1 Stabilirea metodologiei pentru realizarea studiului, proiectarea si realizarea instrumentelor necesare.
- 2.2 Colectarea informatiilor si interpretarea rezultatelor obtinute.
- 2.3 Stabilirea concluziilor studiului si diseminarea rezultatelor prin intermediul website-ului catre toti cei interesati.
A.3 Proiectarea pedagogica a programului de formare continua in sistem „blended learning” de catre echipa de experti cheie
- 3.1 Proiectarea programei de formare pentru cele 3 cursuri (modulul ECDL este deja dezvoltat si acreditat) cu tematici prioritare MECI bazate pe resurse digitale in format combinat, pe baza rezultatelor cercetarii intreprinse la A.4.
- 3.2 Proiectarea specificatiilor pentru componentele online ale cursurilor
- 3.3 Realizarea elementelor online ale cursurilor vor fi realizate de Partenerul 5.
- 3.4 Realizarea categoriilor de materiale suport pentru sesiunile in sala.
- 3.5 Realizarea procedurii necesare pentru acreditarea celor 3 cursuri de catre CNFP.
A.4 Crearea comunitatii online (portalului) destinate formarii continue a cadrelor didactice din grupul tinta in domeniile de studiu propuse prin proiect
- 4.1 Proiectarea specificatiilor portalului pe baza rezultatelor cercetarii intreprinse la A2.
- 4.2 Crearea portalului pe baza specificatiilor, incluzand facilitati de comunicare prin intermediul forumurilor, stirilor, partajare de resurse, instruire asincrona, testare de cunostinte si realizare de sondaje.
- 4.3 Elaborarea ghidului de utilizare a portalului.
- 4.4 Instalarea si punerea in functiune a portalului.
- 4.5 Formarea formatorilor pentru utilizarea portalului pe baza ghidului de utilizare.
A.5 Formarea formatorilor-tutori multiregionali pentru programul de formare continua in sistem „blended learning”
- 5.1 Pregatirea programului de formare pentru formatori multiregionali se va realiza de catre expertii cheie care au dezvoltat curricula programului multiregional de formare continua si care vor fi formatorii pentru viitorii formatori de formatori multiregionali necesari implementarii programului de formare a cadrelor didactice din proiect.
- 5.2 Selectarea cadrelor didactice pentru a deveni formatori multiregionali pe cele 3 cursuri: vor fi selectati candidati de la nivelul celor 2 de judete (cate 4 formatori per curs/per judet, in total 24) pe baza de CV si interviu.
- 5.3 Derularea programului de formare formatori multiregionali pe arii curriculare.
- 5.4 Formarea formatorilor multiregionali pentru utilizarea portalului pe baza ghidului de utilizare.
- 5.5 Evaluarea si cerificarea absolventilor.
A.6 Derularea programului de formare continua cu cele 4 cursuri in sistem „blended learning”
- 6.1 Informarea cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar din cele 2 regiuni cu privire la oportunitatea de participare la programul multiregional de formare continua
- 6.2 Selectarea si inscrierea la cursuri a participantilor, crearea de spatii de lucru in comunitatea online, postarea de interventii pe forumuri
- 6.3 Derularea programului de formare continua de tip blended learning:
- 6.4 Pentru modulul ECDL complet vor fi 302 grupe a cate 20 participanti;
- 6.5 Pentru modulul 2 vor fi 242 grupe a cate 25 participanti;
- 6.6 Pentru modulul 3 si 4 vor fi cate 242 grupe per modul a cate 25 participanti pe grupa.
- 6.7 Certificarea absolventilor
A.7 Diseminarea rezultatelor proiectului
- 7.1 Realizarea si distribuirea in format hartie/electronic a materialelor rezultate in proiect
- 7.2 Evaluarea utilizarii portalului si a cursurilor
- 7.3 Realizarea de articole de specialitate care sa prezinte rezultatele proiectului la evenimente relevante de profil
- 7.4 Organizarea unor seminarii interregionale (PP si P1) cu reprezentanti ai furnizorilor de formare din tara pentru promovarea si diseminarea rezultatelor proiectului.