- Newsletter al proiectului disponibil on-line pentru mediatizarea si diseminarea proiectului;
- Brosuri de prezentare a proiectului si a beneficiilor catre grupul tinta: cel putin 700 buc. la sfarsitul primului an de proiect, cu indicatorul de rezultat: cel putin 80% de brosuri de prezentare distribuite in cel putin 378 unitati scolare;
- 1 raport de cercetare privind fundamentarea instrumentelor de planificare si organizare manageriala eficienta la nivelul institutiilor scolare si al institutiilor cu functii de conducere in domeniul educatiei la nivel judetean;
- 1 sistem informatic “E-manager, scoala plus”cu 8 instrumente de planificare si organizare manageriala la nivelul institutiilor scolare si al institutiilor cu functii de conducere in educatie la nivel judetean (sectiunea “Coordonare manageri unitati scolare – destinata institutiilor cu functii de conducere in domeniul educatiei la nivel judetean”, sectiunea “Management unitate scolara gradinita/ scoala cu clase I-VIII/liceu) -8 ghiduri de utilizare a instrumentelor software dezvoltate, disponibile pe platforma de invatare in format electronic;
- 1 program de formare cu 6 module proiectat/dezvoltat/acreditat/implementat adresat personalului didactic ce asigura managementul in unitati scolare preuniversitare/coordonare la nivelul institutiilor cu functii de conducere, coordonare in domeniul educatiei la nivel judetean, acreditate CNFP.
- 1 program de formare proiectat/dezvoltat/implementat adresat membrilor CA, altii decat cadre didactice: contabili de scoli, reprezentantul autoritatilor publice locale, reprezentantul parintilor, reprezentantul elevilor -O platforma online functionala, cu spatii adecvate pentru comunitati de invatare si de practica.
- 2 ghiduri de utilizare a platformei online: unul printat pentru formatori, unul online pentru formabili, cu indicator de rezultat 2 ghiduri utilizate ca resursa de invatare in proiect;
- Suport de curs pentru modulele de formare (online si / sau tiparite);
- 432 directori/directori adjuncti de scoli participanti la programul de formare, cu indicator de rezultat cel putin 90% de absolventi certificati;
- 56 persoane cu functii de conducere din institutiile scolare coordonatoare la nivel judetean, participanti la programul de formare, cu indicator de rezultat cel putin 90% de absolventi certificati;
- 924 membrii ai CA din unitatile scolare participanti la programul de formare, cu indicator de rezultat cel putin 90% de absolventi certificati;
- 588 membrii CA, altii decat cadre didactice, participanti la programul de formare, cu indicator de rezultat cel putin 90% de absolventi cu diplome de participare;
- Personal de conducere din grupul tinta participanti/absolventi pentru doua module de formare:„Educatia in spiritul dezvoltarii durabile” si „Abordari manageriale pentru promovarea egalitatii de sanse in educatie”.
- Cel putin 2000 de portofolii cu aplicatii practice realizate in cadrul programului de formare de catre cursanti;
- Cel putin un ghid pentru fiecare modul de formare, continand instrumente manageriale pentru fiecare categorie de nevoi identificate, cu indicatorul de rezultat:
- cel putin 80% din scolile pilot continua utilizarea instrumentelor dupa finalizarea pilotarii;
- 8 ghiduri de utilizare a instrumentelor software dezvoltate, disponibile pe platforma de invatare in format electronic;
- Postere pentru promovarea proiectului si a instrumentelor dezvoltate in cadrul proiectului: cel putin 700 postere cu indicatorul de rezultat: cel putin 80% distribuite in 564 unitati scolare;
- Imbunatatirea capacitatii institutionale, prin indeplinirea a cel putin 80 din cei 99 descriptori aferenti acestui domeniu, la toate unitatile de invatamant cu reprezentanti in grupul tinta
- Cresterea eficacitatii educationale, prin indeplinirea a cel putin 38 din cei 46 descriptori aferenti acestui domeniu, la toate unitatile de invatamant cu reprezentanti in grupul tinta;
- Fiecare unitate scolara implicata in proiect va elabora/revizui Proiectul de Dezvoltare Institutionala (PDI) prin respectarea structurii standard, realizand o fundamentare in concordanta cu resursele si nevoile organizatiei;
- Corelarea executiei bugetare cu PDI si planul operational anual la cel putin 70% din unitatile scolare cu reprezenatanti in grupul tinta;
- Fiecare unitate scolara implicata in proiect va elabora/revizui reclama/ posterul/ pliantul de prezentare a ofertei educationale in conformitate cu reperele analizelor invatate la cursul de marketing scolar, cu indicatorul de rezultat:
- Cel putin 80% din reclame contin elemente concrete referitoare la traseele educationale oferite;
- Realizarea rapoartelor de autoevaluare ale scolilor implicate in proiect;
- 6 seminarii organizate cu reprezentanti ai factorilor interesati din tara pentru promovarea si diseminarea rezultatelor proiectului.
- Cel putin 60% din directorii formati vor difuza constant experienta pozitiva in diversele intalniri profesionale metodice.